Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Η γεροντοκόρη

Η ιστορία που θα σας διηγηθώ την έζησα προσωπικά όταν ήμουν 17 χρονων. Δίπλα ακριβώς από το σπίτι μου ζούσε μια γριά μονή της σε ένα όροφο παλιό αρχοντικό. Δεν είχε οικογένεια παρά μονό καμιά 20ρια γάτες που τις τάϊζε κ τις είχε ελεύθερες στον μεγάλο της κήπο. Ήταν πολύ παράξενη κ δεν μιλούσε σε κανέναν κ όλοι την φώναζαν γεροντοκόρη. Ένα καλοκαίρι λοιπόν απήγαμε με τους γονείς μου διακοπές για 3 μέρες. όταν γυρίσαμε μάθαμε έκπληκτοι ότι η γριά καημέ ζωντανή μέσα στο σπίτι της από έκρηξη του γκαζακιου την ώρα που μαγείρευε. Στεναχωρέθηκα γιατί εμένα θυμάμαι με συμπαθούσε και κάπου με κερνούσε μπισκότα όταν πήγαινα ψαροκόκαλα στις γάτες. Πέρασαν μερικές μέρες μετά τον θάνατο της όταν μετά από το σχολείο Σεπτέμβρης μηνάς κ η μέρα ήταν ηλιόλουστη πήγα σπίτι μου. Πήρα το cd player έβαλα το αγαπημένο μου cd κ ξάπλωσα στο κρεβάτι μου κάπως ψηλά σαν καθιστός με το μαξιλάρι στη πλάτη. Απέναντι μου ακριβώς είναι το παράθυρο μου. πίσω από το παράθυρο ο κήπος μας που χωρίζει τον δρόμο ένας μικρός τοίχος μεταξύ τους. Κάποια στιγμή λοιπόν αντιλαμβάνομαι μια μαύρη παρουσία να περνά έξω από το παράθυρο ακριβώς, και σαν κάτι να μου έλεγε ότι αυτό που έβλεπα δεν ήταν φυσιολογικό. Έμοιαζε με την γριά, είχε την ιδία καμπούρα κ σαν κάτι να βαστούσε στην αγκαλιά της. Όλα αυτά έγιναν σε κλάσματα δευτερολέπτου κ καθώς αυτή η μαύρη παρουσία έφευγε σιγά από το οπτικό μου πεδίο σηκώθηκα ένστικτος προς το παράθυρο να δω ποιος είναι. Βγάζω το κεφάλι μου έξω από το παράθυρο κ δεν ήταν κανείς. Αποκλείεται λέω αφού μόλις είδα κάτι μέσα στον κήπο ποτέ πρόλαβε να φύγει? Σαν να εξαφανίστηκε. τρέχω έξω στον δρόμο ψυχή δεν υπήρχε, και στο σπίτι όλοι έλειπαν. Τρόμαξα πολύ γιατί ήξερα πολύ καλά τι είχα δει ήμουν σίγουρος, ήταν πολύ έντονη και η αίσθηση που είχα ότι πίσω από το παράθυρο κάτι παράξενο ήταν, γι’ αυτό κ σηκώθηκα επιτόπου. Ήταν πολύ τρομακτική εμπειρία κ είμαι σίγουρος ότι ήταν η γεροντοκόρη. Την ιστορία αυτή την έστειλε ο φίλος: Στεφανος Γωνιωτακης



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου