Κυριακή, 17 Νοεμβρίου 2013

Δεν είμαι μόνη

Έχω κι εγώ μια ιστορία που με κράτησε άυπνη για σχεδόν 2 χρονιά και με ανάγκασε να δω κάποιον ειδικό αφού άρχισα να πιστεύω πως τρελαίνομαι. . . Όλα ξεκίνησαν όταν πριν 3 χρονιά πήγα Θεσσαλονίκη σε μια φίλη μου και γνώρισα εκεί μια άλλη κοπέλα. Η συγκεκριμένη κοπέλα έδειχνε να είναι μια σοβαρή κοπέλα περίπου 25 χρονών που σπούδαζε στην Αγγλία. Αφού θα έμενε εκεί και θα μοιραζόμασταν το ίδιο δωμάτιο αποφασίσαμε να πιάσουμε την κουβέντα το βραδύ πριν πέσουμε για ύπνο. Άρχισε να μου λέει για το πρόβλημα της. . . Έβλεπε μια γριούλα συνεχεία πίσω της η οποία είχε ένα πολύ άγριο βλέμμα. Ντυμένη με μαύρα και έχοντας κακό σκοπό (μου περίγραψε κάθε λεπτομέρεια) φόβιζε συνεχεία την κοπέλα. . . ένιωθε σαν να ήταν η ιδία στοιχειωμένη. . . με τα πολλά την γριούλα την είχε δει και μια φίλη της που κόντεψε να λιποθυμήσει που την είδε να κάθετε σε μια καρεκλά. . . Εκεί ξεκίνησε και η δικιά μου ιστορία. . . . όταν πήγα στην Αθηνά άρχισα να βλέπω διαφορά περίεργα και ήμουν πλέον σίγουρη πως η Έφη είχε απαλλαχτεί από την γριούλα αφού η ιδία ήταν πλέον πίσω από μένα. . . άρχισα να την ακούω, να την νιώθω, και σε κάθε μου κίνηση πίστευα πως απλά θα παιχτεί μπροστά μου. . . Πολλοί θα θεωρούν ότι είναι όλα της φαντασίας μου αφού αυτό το φάντασμα έχει κάνει το γύρω του κόσμου, αλλά πολλοί ξέρετε πως είναι να νιώθετε πως δεν είστε μονοί, ειδικά όταν είστε σίγουροι πως υπάρχει κάτι κακό διπλά σας. . . . δεν ξέρω τι ήταν αληθινό σε όλο αυτό. Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος και μερικές φορές ακόμα την νιώθω και με πιάνει κρύος ιδρώτας και προκαλώ τον εαυτό μου να την αντιμετωπίσω παρόλο που μονό η ιδέα με κάνει να μην θέλω να είμαι μονή μου ούτε λεπτό. . . http://www.esoterica.gr



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου