Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Παιδικές αταξίες

H δική μου ιστορία που συνέβηκε όταν πήγαινα στο δημοτικό.Οι γονείς μου λείπανε συχνά σε ταξίδια και έμενα με την αδερφή μου στην γιαγιά μου. Σχολώντας μια μέρα από το φροντιστήριο και ενώ είχε ήδη σκοτεινιάσει πάμε με τον κολλητό μου να κάνουμε μία κλασική βλακεία που συνηθίζαμε εκείνη την περίοδο, πηγαίναμε σε ένα παρεκκλησάκι παίρναμε μία χούφτα κεριά και τα καίγαμε όλα μαζι σχηματίζοντας βουναλάκι,πάμε που λέτε στο παρεκκλησάκι και αρχίζουμε να καίμε τα κεριά..εκείνη την στιγμή μπαίνει μια μαυροφορεμένη γιαγιά και μας επιπλήττει για τις βλακείες που κάνουμε όχι όμως με άσχημο τρόπο του στίλ καταλαβαίνω οτι είστε παιδιά αλλά δεν είναι σωστό.. πάμε να φύγουμε εμείς και γυρνάει εμένα και μου λέει τώρα που θα πάς στην γιαγιά σου μήν πας απο το σύντομο δρόμο... Πάγωσα παρακάλεσα τον φίλο μου να έρθει μαζί μου και αυτός θέλοντας να το παίξει σαν κλασικό αγόρι οτι δεν μασάει με πήγε σπίτι..απο την εκκλησία της Αγίας Αικατερίνης(το περίεργο ήταν πως επειδή εκει μέναν γύφτοι πάντα φοβόμουν να περνάω και έκοβα δρόμο μέσα απο ένα ερημικό στενάκι) κάνοντας κύκλο και όχι απο τον σύντομο...Με τα πολλά την επόμενη μέρα άκουσα για την εξαφάνιση ενός κοριτσιού και μετά από λίγο καιρό μάθαμε οτι συλλάβανε κάποιον που έμενε σε ένα ερειπωμένο σπίτι της περιοχής που απήγαγε κορίτσια τα βίαζε τα είχε υπηρέτριες και μετά τα σκότωνε και τα έθαβε στο υπόγειο...περιττό να σας πώ πως μικρή έβλεπα συχνά εφιάλτες πώς με είχε στο σπίτι και με έβαζε να κάνω δουλειές. Εννοείτε σταμάτησα τις βλακείες με τα κεριά και άν και περνούσα συχνά ψάχνοντας η περιμένοντας εκείνη την καλή κυρία δεν την ξαναείδα ποτέ.. http://www.esoterica.gr



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου