Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

Παράξενο βιβλίο

Έτος 1984. Έχω πάει στην έκθεση βιβλίου στην παραλία της Θεσσαλονίκης και αγόρασα ένα βιβλίο, που αν θυμάμαι καλά λεγόταν Λευκή και Μαύρη Μαγεία, ήταν κόκκινο και απέξω είχε έναν μάγο. Τον καιρό εκείνο διάβαζα πολύ σχετικά με θέματα αποκρυφισμού, εσωτερισμού κ.ο.κ. Μετά από λίγο καιρό,άρχισα να νοιώθω περίεργα. Όπου κι αν ήμουν ένοιωθα κάποιον συνεχώς από πίσω μου να με ακολουθεί. Ένοιωθα ότι ποτέ δεν ήμουν μόνος. Πολλά βράδια έβλεπα φοβερά ζωντανά όνειρα, που είχαν σχέση με ανθρωποθυσίες, μαγεία και άλλα παρόμοια. Να πω ότι δεν ήμουν κανένα ψώνιο με τέτοια θέματα απλά με ενδιέφεραν. Το μεγάλο σώσε έγινε ένα βράδυ....Έπεσα να κοιμηθώ στο σαλόνι (όπου είχα μία πολυθρόνα/κρεβάτι για να διαβάζω για τις πανελλαδικές). Στο σαλόνι υπήρχε μία ντουλάπα που είχε γίνει κλείνοντας ένα μέρος του τοίχου με πόρτα, δίνοντας έναν χώρο για αποθήκες περίπου 10 τ.μ. Ο χώρος ήταν γεμάτος με βιβλία, ρούχα, χαλιά και ότι άλλο οι μαμάδες μπορούν να παραχώσουν σε τέτοια μέρη. Δεν είχα κοιμηθεί καλά καλά, όταν ξαφνικά άρχισα να ακούω ποδοβολητά και χλιμιντρίσματα μέσα από την ντουλάπα...Σηκώθηκα πάνω και αφού συγκρότησα τις σκέψεις μου και ήμουν σίγουρος για το ότι δεν κοιμόμουν συνέχισα να ακούω με πραγματικό τρόμο, αυτό το "άλογο" να συνεχίζει να χλιμιντρίζει και να κάνει βόλτες εκεί μέσα...... Σε λίγο ο ήχος χάθηκε και όταν μάζεψα όλες μου τις δυνάμεις και άνοιξα την πόρτα ένοιωσα μία βαριά μπόχα....... Την άλλη μέρα (και βέβαια δεν έκλεισα μάτι) όλα ήταν όπως πρώτα...Ούτε οσμές περίεργες ούτε τίποτε..... Μερικά χρόνια μετά στο Άγιον Όρος είπα την ιστορία αυτή στον πνευματικό μου....Αφού μου συνέστησε να πετάξω το βιβλίο μου είπε ότι δεν ήταν η φαντασία μου αλλά πραγματικός δαίμονας, που βρήκε την ευκαιρία μέσα από τις πεσμένες μου άμυνες και την ασχολία μου με το βιβλίο αυτό να κάνει την εμφάνιση του. http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?ARCHIVE=&whichpage=1&TOPIC_ID=1318



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου