Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Ο γέρος στο μηχανακι

Είχαμε πάει με τους γονείς μου στο εξοχικό μου εγώ είχα πάρει το ποδήλατο και όταν βαριόμουν απλώς το έπαιρνα και έκανα βόλτες στον οικισμό εκεί που έχω κόψει ταχύτητα βλέπω έναν γερό πάνω σε ένα μηχανάκι ο γέρος έστριψε και με ακολούθησε εγώ πήγα στην άκρη του δρόμου και ανακαλύπτω ότι έχω φουιτ στη μπροστινή ρόδα. Αποφάσισα να κάνω μεταβολή και να γυρίσω σπίτι.Είχα όμως το φουιτ και δεν ήθελα να ζορίσω πολύ το ποδήλατο και πήγα περπατώντας έσερνα το ποδήλατο δίπλα μου και τότε τι να δω?Ο γέρος να έρχεται από την ίδια κατεύθυνση και να κόβει ταχύτητα σιγά και σε κάποια φάση με κοίταξε.Εγώ τι κύριε ελεήσουν τι άγιος ο Θεός χεστηκα πάνω μου και περπατούσα κρυμμένος πίσω από τα αμάξια.Έκανα έτσι 5 μέτρα και βρέθηκε μπροστά μου ο λαχανόκηπος ενός γείτονα. Πάτησα πάνω στο λαχανόκηπο και ευχήθηκα να μην με δουν αλλά τότε επιτέλους ο γέρος με προσπέρασε! Εγώ πήγα σπίτι κατατρομαγμένος και σκέφτηκα την θετική πλευρά ότι όταν πάω σπίτι θα έχω μια ιστορία να ανεβάσω στο ίντερνετ.100% αληθινή ιστορία Βέβαια μπορεί απλώς ο γέρος να ήθελε να με βοηθήσει δεν ξέρω αλλά εμένα μου φάνηκε αλλιώς...από τον φίλο: rkalog03



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου