Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Τρέξε!

Στο χωριό μου όταν πηγαίνω κάθε καλοκαίρι δεν έχω για συντροφιά μόνο την οικογένεια μου αλλά και ένα πολύ ευγενικό μεσήλικα κύριο. Έχει ένα ωραίο καφενείο στο οποίο πηγαίνουν οι περισσότεροι συχωριανοί του και είναι ιδιαιτέρως αγαπητός. Ο κύριος αυτός συνήθιζε να πηγαίνει στον μυλωνά να δίνει το σιτάρι, και αυτή η δουλειά γινόταν 3 η ώρα το χάραμα. Έπειτα πήγαινε για κυνήγι μιας και η ώρα ήταν η κατάλληλη οπότε είχε μαζί του και την καραμπίνα του. Μια μέρα μου πρότεινε να πάω και εγώ μαζί του για κυνήγι και η ιδέα μου φάνηκε πολύ καλή. Ξεκινήσαμε λοιπόν να πάμε προς τον μυλωνά καβάλα στο γαϊδούρι, όταν ξαφνικά ακούμε και οι δυο κλάματα. Πίσω από κάτι καλαμποκιές βλέπω ένα μικρό αγόρι να ξεπροβαλει. Ευθείς τον ρώτησε ο συνοδός μου <γιατί είσαι εδώ πιτσιρίκο?> και εκείνος απάντησε <με παράτησε η μάνα μου και με άφησε εδώ> και ξανά έβαλε τα κλάματα. Τότε εγώ κατέβηκα από το γαϊδούρι και βοήθησα τον μικρό να ανεβεί ενώ εγώ θα συνέχιζα με τα πόδια. Αγκάλιασε σφιχτά τον κύριο από την πλάτη και εκείνος του είπε <παιδί μου, με σφίγγεις δεν μπορώ να ανασάνω> και το παιδί απάντησε <φοβάμαι πολύ>. Εκείνη την στιγμή περνάω μπροστά από το γαϊδούρι και συνεχίζουμε την πορεία μας κανονικά όταν ξαφνικά ακούω τον κύριο να ουρλιάζει από τον πόνο. Γύρισα να δω και είδα, τα νύχια του παιδιού τεραστία λες και ήταν κάποιου δαίμονα. Καθώς μάταια πάλευαν, πριν του σκίσει τον λαιμό φωνάζει με όλη του την δύναμη <τρέξε!!>. Έτρεχα ασταμάτητα και έπειτα από λίγα μέτρα ήμουν σίγουρος πως άκουγα γρήγορα βήματα να με ακολουθούν. Όλα και πιο γρήγορα, όλο και πιο κοντά!! Ξαφνικά σαν από μηχανής θεός ακούγονται οι πετεινοί να λαλούν που σήμαινε ότι ξημέρωνε. Τα βήματα σταματησαν. Γύρισα στο χωριο, τους είπα την ιστορία και κανείς δεν με πίστευε. Μέχρι που επέστρεψε το γαϊδούρι με σχηματισμένη με αίμα την φράση <έχε χάρη που λάλησε ο πετεινός... πηγή: http://scarystories.gr



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου