Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

Στο νοσοκομείο

Η μητέρα μου εισέρχεται στο νοσοκομείο για μια επέμβαση.Όλα -δόξα το Θεό- βαίνουν καλώς και το ίδιο βράδυ,εγώ με το σύζυγό μου,αποφασίζουμε να μείνουμε εκεί.Στρώνουμε λοιπόν στο πάτωμα,μέσα στο δωμάτιο που ήταν η μαμά μου και ετοιμαζόμαστε για ύπνο.Η προϊσταμένη ορόφου και ο ένας από τους γιατρούς που είχαν βάρδια εκείνο το βράδυ,έτυχε να είναι γνωστοί μου (η μία συμφοιτήτρια και ο άλλος καθηγητής μου στη σχολή) ,οπότε και μας βάζουν να κοιμηθούμε σε ένα άδειο κρεβάτι στο ακριβώς δίπλα δωμάτιο.Λέμε τις καληνύχτες μας και ξερενόμαστε στον ύπνο. Βλέπω λοιπόν κάποια στιγμή μέσα στο δωμάτιο έναν ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ μελαχροινό άντρα,με μαύρα ρούχα,να μας κοιτάζει που κοιμόμαστε.Τον κοιτάζω με απορία και μου λέει "Φύγετε από δω" .Ανακάθομαι στο κρεβάτι κι αρχίζω να παίρνω ανάποδες "Μπα?" του λέω -είχα και θράσσος- "και ποιος είσαι συ?" ."ΦΥΓΕΤΕ!" φωνάζει "αλλιώς θα πάρω εσένα" (κάπως έτσι τέλος πάντων μου απάντησε).Με κοίταξε θυμωμένος και κάποια στιγμή ΚΟΚΚΙΝΙΖΟΥΝ τα μάτια του.Μιλάμε πετούσαν φλόγες.Κοκκαλώνω και νιώθω τις τρίχες από το κεφάλι μου να παίρνουν τον ανήφορο από την ανατριχίλα. Ξυπνάω τον άντρα μου όπως όπως και φεύγουμε.Στο μεταξύ είχε ξημερώσει. Ας πούμε ότι ξέχασα το περιστατικό,αφού έπεισα τον εαυτό μου ότι ήταν ένα κακό όνειρο.Προς το μεσημεράκι,φέρνουν στο δωμάτιο που κοιμόμασταν το προηγούμενο βράδυ,μια κοπέλα που μόλις είχαν χειρουργήσει.ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ αφού είχαν φύγει οι νοσηλευτές και ο γιατρός από το δωμάτιο,πετάγεται στο διάδρομο μια κοπέλα πανικόβλητη κι αρχίζει να καλεί σε βοήθεια. Η χειρουργημένη κοπέλα είχε υποστεί καρδιακή ανακοπή. http://www.esoterica.gr



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου