Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013

Εξερεύνηση στη σπηλιά

Καλησπέρα σε όλους! Ύστερα από το τόσο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό που μου προκάλεσαν οι ιστορίες πολλών από σας, θα ήθελα και γώ με τη σειρά μου να μοιραστώ μαζί σας 2 ιστορίες (η πρώτη συνέβη στον αρραβωνιαστικό μου και η δεύτερη σε μια οικογενειακή μας φίλη).Πριν κάποια χρόνια λοιπόν που το αγόρι μου ήταν μαθητής γυμνασίου ακόμη είχε πάει με τον συνομήλικο του ξάδερφο βόλτα με τα ποδήλατα τους σ'ένα βουνό λίγο πιο ψηλά από τα σπίτια τους. Σαν παιδιά τότε είχαν βάλει στο μάτι μια μικρή σπηλίτσα και ήθελαν να κάνουν τους ντέντεκτιβ για να την εξερευνήσουν...Πηγαίνουν λοιπόν εκεί και βρίσκουν χάμω στο χώμα βρώμικα ρούχα και ένα βιβλίο, αλλά όχι σαν τα βιβλία που φαντάζεστε. Ήταν σα χειροποίητο από τις περιγραφές τους. Το ανοίγουν για να δουν τι έχει και ξεφυλλίζοντας όλο αδιάφορα γι'αυτούς κείμενα, πέφτουν σε μια σελίδα που απεικόνιζε το πρόσωπο του Χριστού, αλλά στη θέση που έπρεπε να φαίνονται τα μάτια του ήταν 2 μαύροι κύκλοι.Φυσικα μόλις το αντίκρισαν το πέταξαν γρήγορα εκεί που ήταν και έφτασαν με τα ποδήλατα σπίτι σε κλάσματα δευτερολέπτου. Δεν ξέρω αν πρόκειται για κάποιο είδος σατανισμού,πάντως μόνο που το ακούω μου προκαλεί τρόμο. http://www.esoterica.gr/



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου