Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Το αληθινό όνειρο

Μια παγωμένη νύχτα εγώ και οι κολλητοί μου είχαμε βγει για μια βόλτα στην πανσέληνο εγώ επειδή είμαι πολύ φοβητσιάρα νόμιζα πως άκουγα παράξενους θορύβους τους είπα να σταματήσουμε και να κάτσουμε σε ένα παγκάκι. Όταν κάτσαμε στο παγκάκι εγώ άκουγα ομιλίες μέσα στο κεφάλι μου έλεγαν <<έρχομαι, έρχομαι>> Φρίκαρα τόσο πολύ που τα χεριά μου άρχιζαν να τρέμουν μέχρι που το είδαν και οι φίλοι μου. Τους είπα πως δεν ένοιωθα καλά γι’ αυτό θα πήγαινα σπίτι μου, τους χαιρέτησα γρήγορα και έφυγα. Μόλις έφτασα στο σπίτι μου δεν μίλησα καθόλου στους γονείς μου και έτρεξα στο δωμάτιο μου. Αμέσως μόλις ξάπλωσα στο κρεβάτι μου με πηρέ ο ύπνος. Άρχισα να ονειρεύομαι ότι είναι καλοκαίρι με ήλιο που άμα τον κοίταζες τυφλωνόσουν. Ξάφνου άρχιζε να σκοτεινιάζει και εκεί που ήταν όλα φωτεινά και χαρούμενα έγιναν όλα μαύρα και άδραχνα!!!!!!! Ένας τύπος με μια μεγάλη τσουγκράνα άρχισε να με κυνηγάει εγώ δεν μπορούσα να κουνηθώ ούτε να τρέξω και ο τρομακτικός άντρας ερχόταν καταπάνω μου. Όταν με πλησίασε με την μεγάλη, τρομακτική του τσουγκράνα με χτύπησε δυνατά στην πλάτη!!!! Εγώ άκουσα το ξυπνητή και πετάχτηκα από το κρεβάτι μου ήταν η ώρα για να πάω σχολείο. Πήγα στο στην τουαλέτα για να κάνω ένα σύντομο ντους πριν πάω σχολείο και μόλις βγάζω την μπλούζα μου είδα την πλάτη μου πληγωμένη σαν να την είχαν γδάρει με τσουγκράνα. Σκέφτηκα <<το όνειρο....η τσουγκράνα......αποκλείεται>> Από τότε ότι συμβαίνει στα όνειρα μου γίνετε και στ’ αληθεια!!! Δεν μπορώ να κοιμηθώ! http://scarystories.gr



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου