Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Μην μιλάς σε αγνώστους

Θα σας πω μια ιστορία που μου συνέβη οταν ήμουν μικρή. Μέναμε σε μια γειτονιά του Κορυδαλλού οπού υπήρχε μια παιδική χαρά και με αρκετό χώρο να κάνουμε και ποδήλατο. Ήταν καλοκαίρι η μητέρα μου με άφηνε να κάνω ποδήλατο στην πλατεία και εκείνη καθόταν στο μπαλκόνι να με κοιτάει. Σχεδόν κάθε απόγευμα ερχόταν μια γιαγιά και καθόταν σε ένα παγκάκι, μια μέρα λοιπόν η γιαγιά με πλησίασε και μου ζήτησε να τις κάνω μια χάρη γιατί πονάγανε τα ποδιά της (κ τώρα που το λέω μου σηκώνετε η τρίχα τότε ήμουν 6 ετών ) Ήθελε λοιπόν να πάω ένα κουτί στη γωνιά λίγο πιο κάτω.. Εγώ σαν παιδί το πήρα και πήγα στο θυροτηλέφωνο να το πω στη μαμά μου κ εκείνη επειδή δεν καταλάβαινε τι έλεγα μου φώναξε να ανεβώ επάνω. Μόλις είπα στη μαμά μου τη ήθελα να κάνω την έβγαλα στο μπαλκόνι να της δείξω τη γιαγιά την οποία όμως δεν την έβλεπα πουθενά. Τότε μου πηρέ το κουτί και το άνοιξε οπού βρήκε μέσα ένα χαρτάκι κ έγραφε " ΜΟΝΟ ΤΑ ΝΕΦΡΑ" . Πήγαμε στην αστυνομία κ στο σπίτι που έπρεπε να πάω το κουτί και δεν βρήκαμε τίποτα ήταν άδειο εγκαταλελημενο... Μέχρι και σήμερα δεν έχουν βρει ακόμα τίποτα.. . Την ιστορία αυτή την έστειλε η φίλη: dwra filianou



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου