Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

Στο παλιό φροντιστήριο

Διάβαζα τις ιστορίες σε αυτήν την εφαρμογή και θυμήθηκα μια ιστορία που έζησα εγώ και δύο κολλητές μου σε ένα παλιό φροντιστήριο στην περιοχή του νόμου Φωκίδας και συγκεκριμένα στην Ιτέα(πανέμορφη πόλη). Στις 30 Ιανουαρίου(που είναι και τα γενέθλια μου)πήγαμε να εξερευνήσουμε το παλιό φροντιστήριο ξέροντας από πολλά παιδιά που είχαν πάει ότι είναι πολύ τρομακτικό. Μπαίνοντας μέσα, λοιπόν, μας έλουσε μια αίσθηση τρόμου και νιώσαμε πως ήμασταν παρείσακτές! Η Λαμπρινή (μια από τις φίλες μου)που φοβόταν πολύ ήθελε να φύγουμε αμέσως όμως εμείς θέλαμε να συνεχίσουμε και έτσι προχωρήσαμε! Όταν ανεβήκαμε στον πρώτο όροφο μπήκαμε σε όλες τις αίθουσες και αφού γράψαμε τα ονόματα μας στους πίνακες που είχαν προχωρήσαμε στον δεύτερο όροφο ο οποίος χρησιμοποιούνταν σαν σπίτι! Μόλις μπήκαμε στο σαλόνι παρατηρήσαμε ότι ήταν πολύ μικρό και πως υπήρχε μόνο μια πόρτα την οποία περάσαμε για μπάνιο και δεν την ανοίξαμε! Βγαίνοντας στο μπαλκόνι είδαμε ότι προχωρούσε και στο πίσω μέρος του σπιτιού! Εκεί είδαμε ότι υπήρχαν και αλλά δωμάτια. Υπέθεσα ότι ήταν μάλλον "μυστικά" και φοβήθηκα πολύ! Όταν μπήκαμε, σε κλάσματα δευτερολέπτου όλα τα παράθυρα άρχισαν να χτυπάνε και εμείς φοβηθήκαμε παρά πολύ! Ακούγαμε βήματα να έρχονται προς το μέρος μας και η Μαριλένα (η άλλη φίλη μου ) άρχισε να φωνάζει από τον φόβο της και ακολουθήσαμε και εμείς φωνάζοντας όσο πιο δυνατά μπορούσαμε! Αμέσως νιώσαμε ένα χέρι να μας πετάει με δύναμη στον απέναντι τοίχο! Κλαίγαμε όλες μαζί και δεν ξέραμε τι γινόταν. Από μέσα μου έλεγα το Πάτερ ημών όμως δεν γινόταν τίποτα! Μια σκιά είδαμε να μπαίνει στο δωμάτιο και χωρίς να το σκεφτώ φώναξα στα κορίτσια να πούμε όλες μαζί την προσευχή! αμέσως όλα τελείωσαν και εμείς φοβισμένες τρέξαμε τόσο γρήγορα που δεν κατάλαβα πότε σκόνταψα και έπεσα! αμέσως σηκώθηκα και βγήκα έξω! Τα κορίτσια ήταν ήδη έξω! Όταν το είπαμε στους γονείς μας δεν μας πίστευαν όμως εμείς ξέραμε καλά την αλήθεια! Μετά από την πτώση μου έσπασα το χέρι μου και αυτό δεν μπορούσαν να το εξηγήσουν οι γονείς μας. Πάντως δεν έπαυσαν να πιστεύουν ότι κάπου άλλο το έπαθα αυτό! Από τις:Αριάδνη, Μαριλένα και Λαμπρινή!



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου