Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Η κούνια στην κατασκήνωση

Μια φορά που ήμουν στην κατασκήνωση (.... ) στην Κόρινθο άκουσα μια ιστορία για ένα κοριτσάκι που πέθανε εκεί... Λένε ότι ήταν 9 χρόνων και ενώ έκανε κούνια έπεσε και καρφώθηκε σε κάποια παλιά σίδερα. Από τότε κάθε βράδυ στις 2 η ώρα η κούνια κουνιέται μονή της και όποιος την ενοχλήσει παθαίνει μεγάλο κακό. Εγώ δεν την είχα πιστέψει αυτήν την ιστορία ώσπου ένα βράδυ 2 φίλες μου και 3 αγόρια, μου είπαν να πάμε να δούμε...και έτσι και έγινε. Βγήκαμε και καλά για τουαλέτα και τότε είδα τη κούνια που κουνιόταν μονή της! Όλοι φοβήθηκαν όμως ένα αγόρι πήγε να την σταματήσει. Δεν πίστευα στα ματιά μου...Την σταματούσε και αυτή ξανάρχιζε!! Την τρίτη φορά που την σταμάτησε ένα απόκοσμο ουρλιαχτό σιγανό γέλιο ακούστηκε, χωρίς να καταλαβαίνουμε από πού προέρχεται. Φοβηθήκαμε και γυρίσαμε στις σκηνές μας. Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε και πήγαμε για την πρωινή προσευχή. Όμως έλειπε ο φίλος μας! Όταν το είπαμε στον ομαδάρχη όλοι άρχισαν να ψάχνουν για να τον βρουν. Βρέθηκε μετά από 10 λεπτά στις τουαλέτες. Ήταν πεσμένος μέσα σε μία ντουζιέρα και το κεφάλι του έτρεχε αίμα. Κανείς δεν έμαθε πως πέθανε...Όλοι υπέθεσαν ότι γλίστρησε κάνοντας ντουζ...



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου