Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Το άγνωστο χέρι

Αυτό που θα σας πω είναι 100% αληθινό και δόξα το θεό όλη η οικογένεια μου είναι μαρτυράς. . όχι τίποτα άλλο. . για να μην θεωρηθώ τρελή!! Πριν 2 χρόνια ένα μεσημέρι καθόμουν μαζί με την αδερφή μου στο δωμάτιο μου (με κλειστή την πόρτα) και ακούγαμε μουσική! Ταυτόχρονα στην κουζίνα ήταν οι γονείς μου οι οποίοι έτρωγαν! ξαφνικά εκεί που καθόμασταν με την αδερφή βλέπουμε την πόρτα να ανοίγει και ένα χέρι με ένα κόκκινο μανίκι να κρατά το χερούλι και στη συνεχεία να κατευθύνεται προς το δωμάτιο των γονιών μου! Για μια στιγμή παγώσαμε και οι δυο αλλά μετά σκέφτηκα ότι ίσως ήταν η μητέρα μου και δεν είδα καλά! Γι'αυτο και αμέσως μετά πήγα στο δωμάτιο των δικών μου για να δω τι συμβαίνει και όπως το περίμενα. . . δεν είδα κανέναν!! Ετρεξα προς την κουζίνα και ρώτησα τους γονείς μου αν άνοιξαν αυτοί την πόρτα και μου είπαν όχι! Τους είπα αμέσως τι έγινε, στην αρχή δεν με πίστεψαν αλλά μετά η μητέρα μου άναψε λιβάνι. . και εδώ παιδιά ήταν η αποκορύφωση. . Οταν άρχισε να λιβανίζει άρχισαν να σπανέ όλα τα υαλικά που είχαμε στο σπιτι!παθαμε όλοι σοκ! ! Είχαμε μείνει άφωνοι!! Σε ποιούν να το λέγαμε αυτό? Θα μας έλεγαν τρελούς οικογενειακός. Από τότε η μητέρα μου φωνάζει συνεχεία παπά στο σπίτι για να κάνει ευχέλαιο. Ειλικρινά εύχομαι να μην σας συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο!!! strangeactivities.blogspot.gr



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου