Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013

Νυχιές στην πόρτα μου

Ίσως η ιστορία μου να φάνει περίεργη και σχεδόν απίθανη όμως είναι πραγματικότητα και μετά από τόσα χρόνια θυμάμαι και την κάθε λεπτομέρεια. Πριν 8 χρόνια λοιπόν έχει εξελιχθεί το παρακάτω γεγονός. Ήταν αργά το βράδυ σχεδόν μεσάνυχτα και πάλευα στο κρεβάτι μου να κοιμηθώ. Είχα ένα περίεργο συναίσθημα και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί. Όταν πέρασε λοιπόν ένα μισάωρο άρχισα να ακούω περίεργους θορύβους έξω από την πόρτα του δωματίου μου. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία και υπέθεσα ότι ήταν κάτι μεταξύ ύπνου και ξύπνιου. Όταν όμως οι... θόρυβοι άρχισαν γίνονται γρατζουνιές στην αρχή στα χαμηλά της πόρτας και έπειτα να ανεβαίνουν τότε κατάλαβα ότι κάτι συμβαίνει. Οι γρατζουνιές συνεχίστηκαν για περίπου 40 λεπτά χωρίς εγώ βέβαια να κάνω κάποια κίνηση. Είχα τρομοκρατηθεί γιατί εκτός ότι ήταν χειμώνας και ήταν κλειστές οι μπαλκονόπορτες για να μπει κάποια γάτα δεν είχαμε κιόλας!!!! Σαφώς λοιπόν και δεν μπόρεσε να πάει πουθενά το μυαλό μου. Το επόμενο πρωί η πόρτα είχε τελείως τα χάλια της και φυσικά όλοι μείναμε άναυδοι !!!! Βαθιές γρατζουνιές σε σημεία πάρα πολλά και διαφορετικά ύψη. Πλέον δεν μένουμε σε αυτό το σπίτι γιατί φύγαμε από το χωριό όμως είναι στην κατοχή μας. Κάθε φορά που τυχαίνει να πάω στο χωριό και μπαίνω στο δωμάτιο φυσικά και όλα έρχονται ξανά στο μυαλό μου. Αυτή ήταν η ιστορία μου η οποία είναι πραγματικότητα. strangeactivities.blogspot.gr



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου