Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2013

Το σπίτι των γιατρών στην Κέ

Έτσι λέμε μια περιοχή εδώ στην Κέρκυρα. Έμεναν ιταλοί γιατροί σε ένα σπίτι μέσα στα δέντρα, σε ένα σπίτι. Η πόρτα δεν φαίνεται εύκολα. Είναι στην γωνία του δρόμου. μια καγκελόπορτα, μετά ένας δρόμος 5 με 10 λεπτά με τα πόδια, φαρδύς που χωράει αυτοκίνητο και στο τέλος το σπίτι διώροφο. Ιταλοί γιατροί λοιπόν γιάτρευαν τους τοπικούς πολίτες. Δεν θυμάμαι ακριβώς την ιστορία, αλλά μετά τους εκτέλεσαν οι γερμανοί. Δεν θυμάμαι και όλη την ιστορία απ έξω λεπτομερώς, μπορείτε να την βρείτε στο internet ως το σπίτι των γιατρών Κέρκυρα, ή η γέφυρα των γιατρών Κέρκυρα ή κάτι παρόμοιο. Οι φίλοι μου όμως μου είπαν, ότι γερμανοί μετά έπιαναν κόσμο (δεν ξέρω για ποιο λόγο), τους σκότωναν και τους άνοιγαν κ πουλούσαν τα όργανα τους, οπότε καταλαβαίνετε ότι μόνο λύπη, πόνος και στεναχώρια κυκλοφορούσε εκεί μέσα. Αποφασίσαμε λοιπόν να πάμε, βράδυ! Εγώ κ αλλά δύο άτομα που τα ήξερα. Το ένα ασχολείται με όλα αυτά τα παραφυσικά οπότε δεν φοβόμουν. Είχε ήδη μπει στο παρελθόν σε αυτό το σπίτι, και στο υπόγειο ακόμα έχουν τα χειρουργικά μεταλλικά τραπέζια που τους άνοιγαν! Μπήκαμε, ακούγαμε ουρλιαχτά πόνου, και όχι ανθρώπινα ουρλιαχτά ότι κάποιος είναι εκεί μέσα κ σου κάνει πλάκα. Αν σταματήσεις και αφουγκραστείς, θα ακούσεις τον αέρα κ φωνές πόνου όπως έλεγα πριν. Τρομακτικό κ παράλληλα στενάχωρο κατά την γνώμη μου. Τέλος πάντων δεν μπήκαμε στο σπίτι απλά από μακριά το είδαμε. Μετά γυρίσαμε κ φύγαμε αργά κ ήσυχα. Ακούγαμε βήματα, νιώθαμε κρύο να μας αγγίζει. Την αρνητική ενεργεία την ένιωθες για την πλακά! Νιώθαμε ότι ήταν κάποιος εκεί. Τέλος πάντων εγώ κ το 1 άτομο. βγήκαμε έξω. Τρομακτική εμπειρία. Το 3ο άτομο που ασχολείται με τα παραφυσικά, έμεινε μέσα αλλά όχι μακριά από την πόρτα κ όχι για πολύ. Όταν βγήκε, ήσυχος μας είπε ότι βρήκε πολλές πονεμένες ψυχές κ νευριασμένες με τον τρόπο που πέθαναν τότε. Βρήκε κ μια ψυχή ενός πατέρα που είχε πεθάνει εκεί μέσα κ ήταν στενοχωρημένος που δεν πρόλαβε να δει τα παιδιά του να μεγαλώνουν. Αυτά έγιναν εκεί μια φορά που πήγαμε. Πιστέψτε το η όχι εγώ έχω να λέω την ιστορία μέχρι να γεράσω!



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου