Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Δεν είναι η ώρα σου...

Θα σας πω μια ιστορία που μου συνέβη όταν ήμουν 5 χρονών. Ήταν βραδυ, αργα... Ήμουν μόνη μου, οι γονείς μου και τα αδέρφια μου κοιμόντουσαν και εγώ δεν είχα ύπνο. Έτσι κατέβηκα τη σκάλα και άνοιξα την εξώπορτα και βρήκα έξω... Ξαφνικά χάθηκα, δεν ήξερα που πατάω και που βρισκομαι. Φώναξα τόσο δυνατά, που ξύπνησαν οι γονείς μου και έψαχναν να με βρουν. Εγώ έκανα βόλτες γύρω... Μετά άνοιξα μια μεγάλη πύλη που μέσα δεν φαντάζεστε τι είχε... Είχε κάτι πολύ ανατριχιαστικό... Είχε πολλούς τάφους και εγώ σαν παιδί που ήμουν μπήκα από περιέργεια και μόνο, και όπως περπατούσα, πέφτω σε ένα τεράστιο στρώμα χώματος. Μετά εμφανίστηκε ένας άνθρωπος με μαύρα ρούχα και φόραγε μια μαύρη κουκούλα, έτσι ώστε να μην φαίνεται το πρόσωπο του...! Σήκωσε το χέρι του, αλλά εκεί είναι που τρόμαξα περισσότερο... Το χέρι του δεν είχε καθόλου σάρκα αλλά είχε μόνο κοκάλα...!!! Μου είπε με μια θυμωμένη φωνή: -Δεν είναι η ώρα σου ακόμη... Είχα χεστεί από τον φόβο μου (sorry για τα γαλλικά)! Αφού βρήκα έξω από εκείνο τον εφιάλτη, σκαρφαλώνοντας σε μια σπασμένη τεραστία σκάλα, έφτασα έξω από το σπίτι μου, οπού με βρήκε η μαμά μου και με πήγε για να κοιμηθώ... Αλλά οι ανακρίσεις άρχισαν την επόμενη μέρα... (που ήσουν? κτλ.) Το αποκάλυψα μονό στην καλύτερη μου φίλη, αλλά και αυτή με πρόδωσε... Το είπε στους γονείς μου, στους γονείς της αλλά και σε όλο το σχολείο! Τα παιδιά στο σχολείο και οι δικοί της δεν το πίστεψαν... Όμως οι δικοί μου το πίστεψαν, και δεν με αφήσαν να ξαναβγώ έξω μόνη μου... Ακόμη και τώρα που είμαι 16, πρέπει πάντα να με συνοδεύει κάποιος μεγαλύτερος... Όταν πλέον με ρωτάνε πως ένιωσα, απλά δεν θέλω να το θυμάμαι και έτσι ή αλλάζω κουβέντα ή λέω ότι κάποιος με φωνάζει...Από τη φίλη Μαίρη



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου