Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Ο Ξάδεφος

Πριν κάποια χρονιά έχασα τον ξάδερφο μου από τροχαίο Κατά καιρούς έβλεπα διαφορά όνειρα. κάποιο βραδύ στον ύπνο μου τον είδα και μου έλεγε να μην στεναχωριέμαι κι ότι περνάει πολύ ωραία. . . τρόμαξα πολύ. Και μια άλλη φορά είδα πως ήμασταν σε ένα μέρος και μιλούσαμε αντικριστά ο ένας στον άλλο , κάποια στιγμή μου λέει 'τώρα σε λίγο θα έρθει και ο θειος σου' ο οποίος είχε πεθάνει κ αυτός λίγα χρονιά πιο πριν. . και είδα τον θειο μου να έρχεται προς το μέρος μας χωρίς όμως να τον έχει δει από πριν ο ξάδερφος μου. Οταν πέθανε ο θειος μου ο οποίος ήταν 26 χρονών ετοιμαζόμουν για το σχολείο και άρχισα ξαφνικά να φοβάμαι χωρίς να μου έχουν πει τι έγινε. . . . έτσι ασυνείδητα λοιπόν πήρα τη φωτογραφία του θειου μου που μου έστειλε όταν ήταν φαντάρος και την κοιτούσα για 20 λεπτά ασταμάτητα. Ποτέ μέχρι τότε δεν κοίταξα έτσι εκείνη τη φωτογραφία. . Ισως ήταν διαίσθηση. Μετά από 7 χρονιά δεν έπαψα να φοβάμαι strangeactivities.blogspot.gr



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου