Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2013

Nεκρή Θεία Μέρος Γ: Το Τέλος

Αμέσως μετά αφότου έσβησαν τα κεριά ένιωσα ένα πολύ ψυχρό αεράκι να με χτυπάει και μετά ένα χέρι να με ακουμπάει στον ώμο μου... ήταν το χέρι της θείας μου!!!! Η θεία μου μας μίλησε με μια πολύ πάρα πολύ τρομαγμένη φωνή -Συγνώμη ανιψιέ μου και συγνώμη Άννα μου, νομίζω πως η αλήθεια είναι πάντα σοκαριστηκή όμως πάντα πρέπει να την μαθαίνουμε θέλω να ανακαλύψετε την αλήθεια και να στείλετε την ψυχή μου στον Παράδεισο. -Μα πως θεία μου θα γίνει αυτό? -Θέλω να μάθετε τον υπεύθυνο για όλα αυτά! Η Άννα ρώτησε τρομαγμένη -Ποιος είναι αυτός θεία? Η θεία άρχισε να μας λέει την αλήθεια. . . . -Όσο ήμουν παντρεμένη ακόμα με τον θείο σας συναντιόμουν με ένα άλλον άντρα κρυφά. Εκείνος πάντα μου έλεγε ότι αν δεν χώριζα με τον θείο σας δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πια μαζί. Εγώ τον αγαπούσα πάρα πολύ που συμφώνησα στο <<ιδιοφυές>> σχέδιό του. Το σχέδιο του έλεγε να έστελνα τον θείο σας και την ξαδέλφη σας να πάνε κάπου και εκείνος είχε πειράξει τα λάδια του αυτοκινήτου και έγινε το κακό. Έκλαψα πολύ γιατί αγαπούσα πάρα πολύ τον θείο σας και την ξαδέλφη σας. Μετά τα πνεύματα τους με στοίχειωναν και με κοιτούσαν με ένα τεράστιο ΓΙΑΤΙ?. Δεν άντεχα άλλο της ενοχές και έτσι αποφάσισα να αυτοκτονήσω! -Και ο άλλος άντρας?? Ρώτησα με μεγάλη απορία. -Πέθανε σε μια καραμπόλα! Λες και ήταν τυχερό να συμβεί που σημαίνει ότι είχα χάσει τρείς κοντινούς μου ανθρώπους μέσα σε εννιά μήνες. Οι ενοχές ήταν μεγάλες. ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!! Και άρχισε να κλαίει. . . . . Αμέσως μετά το πνεύμα της αγαπημένης μου θείας άρχισε να ξεθωριάζει. Η αλήθεια ήταν πραγματικά σοκαριστική. . . απλά δεν γινόταν να το πιστέψω. Πως ήταν δυνατόν η πολυαγαπημένη μου θεία να συναντιόταν με έναν άλλον άντρα. Αφού χαιρετήσαμε και ευχαριστήσαμε το μέντιουμ για όλα όσα μας έκανε φύγαμε σοκαρισμένη και οι δύο μετά πήγαμε για έναν καφέ με σκοπό να συζητούσαμε όλα αυτά! Η Άννα πραγματικά σοκαρισμένη δεν ήξερε τι να πει. Οπότε άρχισα εγώ την συζήτηση. . -Τι έχεις να πεις λοιπόν Άννα? -Τι να πω. . . . δεν πιστεύω τα αυτιά μου -Τι να κάνουμε τώρα?? -Αν πάμε στην αστυνομία θα μας πούνε τρελούς. Η Άννα προφανώς είχε δίκιο. Αφού ήπιαμε τον καφέ μας πήραμε τηλέφωνο το μέντιουμ και κανονίσαμε ραντεβού για την ιδία μέρα στην επτά η ώρα. Πήγαμε λοιπόν ξανά στο σπίτι του μέντιουμ ακολουθήσαμε την ίδια διαδικασία και τότε ένιωσα πάλι το χέρι της αγαπημένης μου θείας να με ακουμπά στον ώμο. Το πρώτο πράγμα που είπα ήταν να μάθω την διαδικασία για να μπορέσω να ελευθερώσω την θεία μου από αυτό το βάσανο που την βασάνιζε. Εκείνη απάντησε πως εκείνος την ανάγκασε να κρεμάσει των εαυτό της είπε πως ήταν σαν να την είχε κυριέψει μας είπε ότι είχε αφήσει κάπου μέσα στο σπίτι του ανθρώπου αυτού το σταυρουδάκι της. Η αποστολή μας ήταν να το πάρουμε από εκεί και να το επιστρέψουμε στο νεκρό σώμα της θείας μας. Μετά ρώτησα την διεύθυνση του ανθρώπου αυτού το σπίτι του βρισκόταν στα Εξάρχεια. Πήγαμε αμέσως μετά στο σπίτι του τύπου αυτού με μερικά εργαλεία(αξίνα, λοστό κ. α). Το σκηνικό που είδαμε μόλις μπήκαμε ήταν αποκρουστικό(εκείνη την στιγμή θυμήθηκα ότι ξέχασα να πάρω μάσκες). Μύριζε σαν να έχει ψωφίσει κάτι η Άννα είχε καλύψει την μύτη της με την μπλούζα της. Καθώς προχωρούσαμε πιο μέσα το πάτωμα έτριζε στα πόδια μας και ένιωθα πως θα έπεφτε. Αφού ψάχναμε επί ώρες το μόνο μέρος που δεν είχαμε πάει ήταν το υπόγειο πραγματικά δεν είχα σκοπό να ψάξω εκεί μέσα(διότι από εκεί ερχόταν η μυρωδιά). Αλλά θέλοντας και μη πήγα γιατί στο κάτω-κάτω όλα αυτά γινόντουσαν για την πολυαγαπημένη μου θεία. Έτσι λοιπόν αφού πήγαμε ακούστηκε ένα πολύ δυνατό ουρλιαχτό, ήταν η Άννα η οποία είχε βρει κάτι βρήκε ένα ψόφιο σκύλο ο οποίος είχε κρεμασμένο στον λαιμό του τον σταυρό τής θείας μου. Ένιωσα χαρούμενος μόνο που έφυγα αμέσως και άρπαξα μαζί μου και την κακομοίρα την Άννα (της οποίας έτρεμαν τα χέρια της). Μετά ήρθε και το πιο δύσκολο κομμάτι να βάλω τον σταυρό πίσω εκεί που ανήκει. Όταν γύρισα σπίτι μάλωσα με την Άννα γιατί της είπα ότι θα το τελείωνα μονός μου. Τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ πήρα ένα φτυάρι και έφυγα από το σπίτι στης τέσσερις και μισή τα ξημερώματα. Μόλις μπήκα στο νεκροταφείο ένιωσα την θεία μου να με καλεί μόλις έφτασα στον τάφο έκανα τον σταυρό μου και άρχισα να σκάβω. Μόλις άγγιξα το φέρετρο και το άνοιξα ήμουν έτοιμος να κλάψω γιατί σκέφτηκα <<Γιατί όλα αυτά σε εμένα γιατί στην δικιά μου θεία>> Αλλά μετά πίστεψα στον εαυτό μου και τότε έβαλα τον σταυρό!! Αμέσως μετά το πνεύμα της θείας μου υψώθηκε ψηλά στον ουρανό και πιστεύω ότι μπορούσα να διακρίνω τρεις μορφές αγκαλιά. Ήταν ότι πιο τρομερό έχω δει και μπορώ να πω ότι με έπιασαν τα κλάματα. Ήμουν και είμαι υπερήφανος για όλα αυτά βέβαια όλα αυτά τα είπα στους γονείς μου την άλλη μέρα ακόμα και με την εγγύηση της αδερφής μου άλλα δεν με νοιάζει γιατί εγώ ξέρω ότι συνέβη!!!!! http://nightcastle.board-directory.net



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου