Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2014

Το Φαινόμενο Των Εξετάσεων

Καλησπέρα σας! Είμαι η Βασιλική. Δεν χορταίνω να γράφω ιστορίες! Τη συγκεκριμένη ιστορία την είχε ζήσει η θεία μου πριν 6 χρόνια. Είναι κατά τη γνώμη μου περισσότερο προφητική παρά τρομακτική. Αλλά πιστεύω πως θα τραβήξει το ενδιαφέρον σας! Ήταν Σεπτέμβριος του 2006 και η θεία μου ετοιμαζόταν να δώσει εξετάσεις στο μεταπτυχιακό τμήμα της προϊστορικής αρχαιολογίας. Οπότε καταλαβαίνετε ότι είχε πάρα πολύ διάβασμα. Διάβαζε για ώρες ολόκληρες, μέχρι το βράδυ. Πέρασε όμως η ώρα και η θεία μου έπεσε για ύπνο διότι την άλλη μέρα θα έπρεπε να ξυπνήσει νωρίς. Ήταν μεσάνυχτα και είδε ένα περίεργο όνειρο: Ότι βρισκόταν νύχτα σε ένα δάσος περπατώντας ξυπόλυτη μες το τσουχτερό κρύο και φορώντας ένα κάτασπρο μακρύ νυχτικό. Δεν έβλεπε ούτε άκουγε τίποτα. Το μόνο που άκουγε ήτανε ο αέρας που φυσούσε δυνατά και την χτύπαγε επίμονα στο πρόσωπο. Ξαφνικά παρουσιάζετε μπροστά της ένας πανύψηλος, καραφλός άντρας φορώντας ένα κατακόκκινο χιτώνα. Η θεία μου πανικοβλήθηκε και άρχισε να τρέχει. Καθώς έτρεχε όμως ακούει τον άντρα να της λέει με μια φωνή: "Προχώρα". Η θεία μου σταμάτησε να τρέχει και κοίταξε πίσω της: Ο μυστηριώδες άντρας είχε εξαφανιστεί! Παρόλο όμως που τον φοβήθηκε άκουσε τη συμβουλή του και προχωρούσε όλο και πιο μακριά περιμένοντας να συμβεί κάτι. Ξαφνικά βλέπει μπροστά της ένα ωραίο κτήριο. Απ' ότι μού 'χει πει η ίδια έμοιαζε με νεοκλασικό. Μπήκε μέσα στο κτήριο το οποίο δεν είχε καθόλου έπιπλα παρά μόνο ένα τραπέζι που ακριβώς από πάνω του βρισκόταν ένα γυάλινο δοχείο. Μέσα στο δοχείο βρισκόταν ένας μπεζ φάκελος. Στο πίσω μέρος του έγραφε μια λέξη-φράση, 3 συλλαβές): "a- ma -ko". Μάλλον ήταν μυκηναϊκά (γραμμική γραφή Β). Με το που διάβασε τον φάκελο η θεία μου ξύπνησε. Όχι πανικοβλημένη, αλλά περίεργη. Κατάλαβε βέβαια ότι το όνειρο ήταν σημαδιακό κι ότι θα της φαινόταν χρήσιμο στο μέλλον. Έτσι λοιπόν κάθισε και σκέφτηκε ότι αν η γραφή είναι μυκηναϊκή τότε η λέξη-φράση έχει σχέση με το "άρμα" (στα μυκηναϊκά το ρ δεν προφέρεται). Έτσι χωρίς να το ξέρει έδωσε έμφαση στο συγκεκριμένο κεφάλαιο. Έφτασε η ώρα των εξετάσεων. Όλοι περίμεναν με ανυπομονησία τα θέματα. Όταν η καθηγήτρια τα παρέδωσε, δεν θα πιστέψετε αυτό που αντίκρισε η θεία μου: Τα θέματα ήτανε μέσα σε ένα μπεζ φάκελο. Δεν έφτανε αυτό, τα θέματα είχανε επίσης και μια ερώτηση ανάπτυξης. Μπορείτε να μαντέψετε πια ήταν αυτή η ερώτηση? "Η εποχή των μυκηναϊκών αρμάτων". Καταλαβαίνετε ότι τα συναισθήματα δεν περιγράφονται. Η θεία μου έπαθε το σοκ της ζωής της!! Παρόλα αυτά όμως ήτανε η μόνη που έγραψε άριστα. Και όλα αυτά χάρη σε ένα όνειρο! gokuthelegend.wordpress.com



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου