Παρασκευή, 10 Ιανουαρίου 2014

Ζωντανό όνειρο

Γεια σας! Είμαι και πάλι η Δέσποινα με μια νέα ιστορία να σας πω, την οποία έζησα εχτές! Έβλεπα τηλεόραση το μεσημέρι, και ήμουν στο σπίτι με την γιαγιά μου μόνο. Έτσι όπως έβλεπα είχα κλειστά τα πατζούρια και ξαφνικά αποκοιμήθηκα! Είδα ένα πολύ περίεργο όνειρο, όμως! Είδα πως κοιμόμουν (στο όνειρο) και ξύπνησα αναζητώντας την γιαγιά μου (η οποία ήταν στον κάτω όροφο του σπιτιού). Κατέβηκα, λοιπόν, τις σκάλες και όταν βρήκα την γιαγιά μου της λέω: - Γιαγιά, πεινάω. Αλλά δεν πήρα απάντηση. Της το ξαναλέω. Και πάλι δεν είχα απάντηση! Τότε όταν ξύπνησα (στην πραγματικότητα), ένιωθα μια πίεση στο θώρακα και με δυσκολία ανέπνεα! Ζαλιζόμουν και μου φαινόταν πως έβλεπα σκιές. Πολλές γύρω μου! Δεν μπορούσα ούτε καν να μιλήσω. Μετά από λίγα δεύτερα μπαίνει η γιαγιά μου στο σαλόνι και ανοίγοντας το πατζούρι, εξαφανίστηκαν όλα! Άρχισα κι εγώ να κλαίω από τον φόβο μου και της είπα τι συνέβη! Αυτή μου είπε πως αυτό ήταν κάτι σαν αστρική προβολή και έπρεπε να πάω στην εκκλησία. Κι έτσι έγινε. Πήγα με την γιαγιά μου στην εκκλησία και ο Παπάς μας είπε πως ήταν δαιμόνια ή κάτι τέτοιο. Μου είπε πως όταν και αν ξανασυμβεί τέτοιο περιστατικό, θα πρέπει να κάνω (από μέσα μου) την προσευχή μου. Επίσης μας είπε πως δεν πρέπει ποτέ να κοιμάμαι με απόλυτο σκοτάδι στο δωμάτιο. Ένα μικρό φωτάκι αρκεί για να τα κρατήσει μακριά μου. Όταν γυρίσαμε σπίτι λιβανίσαμε το σπίτι, πάνω - κάτω. Από τότε κοιμάμαι πάντα με φωτάκι νυχτός. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό που μου συνέβη! storiesfromthegrave.com



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου