Παρασκευή, 3 Ιανουαρίου 2014

Απρόσμενη Παρουσία

Λοιπόν παιδιά με όλες αυτές τις ιστορίες που βλέπω θυμήθηκα και εγώ ένα συμβάν που συνέβη σε μένα και στον κολλητό μου τον Νίκο...τον Μάρτιο που πέρασε ήμασταν μόνοι στο σπίτι και ακούγαμε μουσική...σε κάποια στιγμή πάω να φέρω να πιούμε νερό από την κουζίνα,με το που πάω να φύγω βλέπω μια μαύρη σκιά να περνάει από το μπαλκόνι...το είπα στον Νίκο και πήγαμε να το ελέγξουμε.Όταν φτάσαμε στο σαλόνι δεν είδαμε τίποτα. Πάμε να κάνουμε την κίνηση να φύγουμε και πιάνει το μάτι μας,αυτή την φορά πέντε σκιές να περνάνε το μπαλκόνι με μεγάλη ταχύτητα(επίσης να προσθέσω ότι εκείνη την ημέρα ήταν η επέτειος του θανάτου της γιαγιάς μου)μετά από το αυτό πήγαμε να τσεκάρουμε την μονοκατοικία στο κουκάκι που έμενε η γιαγιά μου και ο παππούς μου. Όταν μπήκαμε μέσα ήταν ανατριχιαστικό το συναίσθημα γιατί παντού έβλεπες παλιά έπιπλα και ρούχα από την δεκαετία του 50'.Πήγαμε να κοιτάξουμε το δωμάτιο της γιαγιάς μου και τότε ακούστηκε ένας ήχος από τρίξιμο καρέκλας. Κοιτάξαμε την κουζίνα και είδαμε ότι η καρέκλα που συνήθιζε να κάθεται η γιαγιά μου είχε τραβηχτεί...δεν δώσαμε σημασία και συνεχίσαμε την εξερεύνηση. Μετά ξανακούστηκε ο ίδιος ήχος,αυτή την φορά ήταν η καρέκλα που συνήθιζα να κάθομαι εγώ...είχαμε ψιλοπαγώσει από τον φόβο μας και καθίσαμε λίγο στην κουζίνα. Τότε ήταν το πιο τρομακτικό κομμάτι...ακούσαμε βήματα αλλά όχι κανονικά... αλλά σαν αυτά της γιαγιάς μου δηλαδή μιας γυναίκας με καμπούρα...μετά από όλα αυτά σηκωθήκαμε και φύγαμε.Από τον φίλο Βασίλη



by Τρομακτικές Ιστορίες Android App http://ift.tt/16hLWGn

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου